Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2009 Salı

BURÇLAR… YILDIZLAR… FALAN FİLAN…

Geçen gün blogum hakkında bir arkadaşımla konuşurken günlük burçları da yazmamı istedi. Benim bir astrolog olmadığım düşünülürse bir yerlerden kopyalayıp yapıştıracağım günlük bir bölüm oluşturmak da bana pek cazip gelmedi açıkçası.
Aslında astrolojiyi hayata alma konusunda da pek hevesli değilimdir. Örneğin bucumun özelliklerini tam olarak taşımak istesem de taşıyamıyorum. Olmuyor, tutmuyor işte…
Erken doğmaya kalkmışım yaşamaz demiş doktorlar doğurtmamışlar. İkizler olamamışım. Aman çok uzun süre ilaç verdik doğumu geciktirmeyelim demişler Aslan olamamışım. Dönencenin bitmesine birkaç gün kala doğurup zorla Yengeç yapmışlar beni. Yapay bir yengeç yani… Doğal olarak ben de uyum sağlayamıyorum burcuma. Astrolojik tanımlamalarımın dışında davranırım genelde. Bunu söylediğimde “ Yükselenin ne senin?” diye soruyorlar. Aslan olduğunu öğrenince bütün sorunu çözmüşçesine büyük bir rahatlama ile “Hah işte yükselenin seni çok etkiliyordur” gibi yorumlar gelir. Ben de zaman zaman, insanları astrolojik gruplama ile tanımaya çalışanlar benim burcumun tahmininde çuvallayınca, durumu düzeltmek için “Ama benim yükselenim Aslan “diyorum :)
Tabii ortadaki ürün yengeç ve aslan gibi yan yana koyulmayacak kadar farklı olunca insanlar da ne diyeceğini bilemiyor. Astrolojiden çok iyi anladığını söyleyenler bile zorlanırlar bana bakıp burcumu tahmin ederken ve kolaya kaçıp bunun nedeninin yine şu yükselenimden kaynaklandığı diyaloğuna geçiyorlar.
Etrafıma baktığımda astrologlara göre yanından yöresinden geçmemem gereken burçlardan bir sürü arkadaşım var.9 tane kova, 5 tane yay, 3 tane aslan, 3 tane terazi, 5 tane koç burcu insanı ilk etapta sayabildiklerim.. Ve bu dostlarımla bırakın anlaşamamayı pek de bir sevgi yumağıyızdır :)
Peki, nasıl oluyor bu durum? Ben size söyleyeyim hemen “Yükselenim yüzünden : D”
Astroloji bir iletişim midir yoksa hayatın belirleyici faktörlerinden biri mi bilmiyorum, karar da veremiyorum, çok da takılmıyorum. Benim bu konuda yıllardır bulduğum bir yöntem var oldukça başarılı bana göre. Her zaman da işe yarıyor.
Burcunuza ait yazılan tüm olumlu özellikleri ve yıldızların size getireceği bütün güzel şeyleri “Evet ben bu özellikleri taşıyorum, bu tam da benim burcumu yansıtıyor “diyerek kabul; zayıf yön, olumsuz gezegen açısı gibi yorumları da “Amaaan astrolojiye ne bakıyorsun, insanları böyle tanımadan 12 gruba ayırmak çok mantıksız” diyerek red edin :)
Çok pratik bir yaklaşım değil mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder