Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Mart 2009 Salı

YOLCULUK KİTAPLARI
















Havaların düzelmeye başlamasıyla birlikte muhtemelen gezileriniz, seyahatleriniz de artacak. Böyle güzel zamanlarda size eşlik edecek bir yolculuk kitabının olması da keyif verici olacaktır.
Birkaç yıl öncesine kadar tatil kitabı ve ağır içerikli kitap ayırımına inanmıyordum. Bana göre tüm kitaplar dönem düşünülmeden okunabilirdi. Tatilde bile Okyanusların Sırları gibi kitapları okuduğum düşünülürse bunu gayet de iyi uyguluyordum.
Uzun bir süre kitap satışında çalıştım ve baharla birlikte best seller grubuna alınan kitapların satışında inanılmaz bir artış olduğunu gördüm. Tabii bu bana tuhaf geldi. Çok yakın bir arkadaşım da aslında normal insanların, normal olarak seyahatlerinde sürükleyici romanları tercih ettiklerini söyledi. :)
Ben de bir süredir seyahatte okunacak kitapların ayrı tutulduğunda daha da keyif içerdiğini bir bakıma onun sayesinde keşfettim.
Artık bu konuda normal düşünme şekline ulaştığım için bahar ve yaz dönemlerinde okunmasının güzel olacağı kitapları önererek Kitaplığım bölümümde paylaşacağım.
Bol okumalı günler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder