Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

27 Nisan 2009 Pazartesi

STRAIGHT'IN HİKAYESİ




1 günlük izin alarak 23 nisan sonrası ile birleştirdiğim küçük bahar tatilimde yaptığım aktivitelerden biri de tabii ki film izlemekti.Hep keyif dediğimde evde dvd keyfinden bahsediyorum battaniyeye sarılarak izleme hayallerine çok çabuk dalıyorum.23 nisanda hava da öyle kötü ve yağışlı olunca dedim gün bu gündür koy elindeki dvdlerden birini, al battaniyeni ve izle filmini :)

Bir süre önce aldığım ama henüz izleyemediğim ve oldukça eski bir film olan Straight'in Hikayesi'ni seçtim.

10 yıldır konuşmadığı kardeşi kalp krizi geçirince bir çim biçme makinesi ile kardeşini görmek üzere yola çıkan 73 yaşındaki Alvin Straight'in hikayesi.

Filmin kahramanı yolda karşılaştığı kişilerle diyaloglarında sürekli bir hayat dersi veriyor.Böyle bakıldığında sıkıcı olabiliyor ama işleyiş şekli son derece güzel.Bu diyaloglardan bir tanesi de bana göre oldukça güzeldi.Alvin'e soruyorlar "yaşlı olmanın en kötü yanı nedir?" diye.yanıt ise "yaşlı olmanın en kötü tarafı daha önce genç olduğunuzu hatırlamaktır."

Eğer her zaman ekşın...ekşın...ekşın diyen biriyseniz uzak durmanız , yol hikayelerini severim diyorsanız izlemenizi önereceğim bir film.


İyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder