Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Haziran 2009 Çarşamba

BELLEVILLE'DE RANDEVU





1 haftalık iznimde geziyorum, okuyorum,ardaşlarımla buluşuyorum ve bol bol da film izliyorum.


İzlediğim filmlerin öyle hepsi bahsedilmeye değer değildi.Daha çok eskiden kaçırdığım ve şimdi izleme fırsatı bulabildiğim filmlerdi.


Ama burada bahsedeceğim Belleville'de Randevu çok farklı bir film.


İlk kez TV'de kardeşimle tesadüfen gördük ama sonuna rastlamıştık.Genelde kardeşimle zevklerimiz taban taban zıttır ama böyle ortak beğendiğimiz ender şeyler de olabiliyor :)


TVde tamamını izleyemedik ama animasyonun işleniş şekli çok farklıydı.Çok az diyalog var ama anlatım değişik.


İzne çıkmadan 1 hafta önce tesadüfen dvd sini görünce hemen aldım tabiii bir daha tv de şansa bırakmamak için :)


Filmin kahramanı büyükanne ,onun yaptığı yolculuk (hatta yolculuk yapış şekli :)),Belleville Üçlüsü'nün müziği gibi ayrıntılarıyla güzel işlenmiş bir film.


Konusuna gelince...


Torununun bisiklet hayallerini keşfeden ve onun büyük yarışa hazırlanmasını büyük bir ciddiyetle üstlenen büyükannenin torununun kaçırılması ile torununu bulma çabaları :)


2003 yılı yapımı bir animasyon.


Keyifli seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder