Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Haziran 2009 Pazartesi

MELEKLER VE ŞEYTANLAR

Haftasonu Melekler ve Şeytanlar filmini izledim.
Şu ana kadar (hatırladığım kadarıyla) kitaplarını okuduktan sonra izlediğim ve çok beğendiğim 2 film oldu. Yüzüklerin Efendisi ve Harry Potter. Kitabı okurken kendinize ait mekânlar, karakterler canlandırırsınız hayalinizde ve filmde size bu yansıtılmadığında da hayal kırıklığına uğrarsınız.
Daha önce Da Vinci Şifresi adlı kitabını okumuş ve filmi gösterime girince filmini de izlemiştim ama film, bütün detayları birebir vermesine rağmen ruhunu yansıtamadığı için nerdeyse tek solukta okuduğum kitabın tadını, aksiyonunu filmde bulamamıştım Tom Hanks’e rağmen. Birkaç arkadaşımdan da aynı yorumları duymuştum.
Bu kez Melekler ve Şeytanlar adlı kitabı okumadan izledim ve daha çok keyif aldım. Çünkü beklenti seviyemi sadece izleyeceğim film belirleyecekti. Gizemli ve birbiriyle zincirleme ilintili sembollerin, olayların etkileyiciliği dışında hiçbir beklenti oluşturmadım. Faydası oldu, iyi vakit geçirdim.
Kitabını okuyan bir arkadaşım filmi izledikten sonra filmin gayet başarılı olduğu yorumunu yaptı. Okuyup da gitmekte tereddüt edenler için belki faideli olur bu bilgi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder